Zarządzaj FAQ

Zadaj pytanie

REJESTRACJA
Jakie są zalety rejestracji?
Rejestracja na dynamiczna.pl otwiera przed Państwem wiele możliwości:

- dostęp do złożonych zamówień – mają Państwo możliwość sprawdzenia w zakładce „Moje konto” aktualnego statusu złożonego zamówienia, a także dostęp do historii poprzednich zamówień;
- łatwiejsze zakupy kolejnym razem – dane rejestrowe zapisywane są na naszej stronie i automatycznie wywoływane przy każdym kolejnym zamówieniu;
- korzystanie z przechowalni – po zalogowaniu się można dodawać do przechowalni produkty, które Państwa zainteresowały i wrócić do nich w dowolnym momencie;
- porównywanie produktów – opcja ta daje Państwu możliwość porównania atrybutów wybranych produktów na jednej stronie.
Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie na dynamiczna.pl rejestracja nie jest potrzebna. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie,dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów oraz dostęp do historii zamówień.
ZAMÓWIENIA
Czy mogę otrzymać fakturę Vat?
Na życzenie Klienta istnieje możliwość wystawienia faktury VAT za każdy zakupiony produkt w naszym sklepie. W tym celu, w trakcie składania zamówienia w kroku numer dwa „Dostawa i płatność” należy w polu Chcę dodać komentarz do zamówienia" wpisać dane do faktury. Faktura VAT zostanie przesłana wraz ze zrealizowanym zamówieniem.
Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Aktualny stan realizacji zamówienia można samodzielnie sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce „Moje konto” / „Moje zamówienia”. Mechanizm wyświetlania statusów realizacji zamówienia jest skutecznym narzędziem pozwalającym na informowanie Państwa o etapie realizacji, na jakim znajduje się złożone zamówienie. Dodatkowo o powyższych zmianach zostaną Państwo poinformowani drogą mailową, np. w sytuacji, gdy zamówienie zostanie już wysłane. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem email: sklep@dynamiczna.pl bądź telefonicznie pod numerem (+48 85) 740 62 86 (Opłaty wg stawek operatora).
Czy po złożeniu zamówienia mogę anulować zamówienie?
Anulowania zamówienia można samodzielnie dokonać po zalogowaniu się w zakładce „Moje Konto” / „Moje zamówienia”. Opcja ta jest dostępna do momentu przekazania zamówienia do realizacji. W przypadku, gdy zamówienie przyjęło już status „W trakcie realizacji”, anulowanie zamówienia możliwe jest jedynie za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (+48 85) 740 62 86 (Opłaty wg stawek operatora).
WYSYŁKA/DOSTAWA
Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji?
Skompletowana przesyłka może zostać wysłana na dowolny wskazany przez Państwa adres. W tym celu, w trakcie realizacji zamówienia w kroku numer dwa „Dostawa i płatność” należy skorzystać z opcji „Zmień adres dostawy”. W poniżej wyświetlonych polach należy wpisać nowy adres, na który życzą sobie Państwo, aby przesyłka została dostarczona.
Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia należy jej nie przyjmować i w obecności kuriera sporządzić protokół zniszczenia. Następnie prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Kiedy otrzymam zamówione produkty?
Na czas, po jakim przesyłka trafi do Państwa rąk składa się: - czas, który Dynamiczna.pl potrzebuje na skompletowanie i wysłanie zamówienia - 24 godziny (w dni robocze od pon. do pt.) oraz - czas, który jest potrzebny na dostarczenie paczki: kurier DPD 24h, Poczta Polska do 48 h oraz Paczkomaty InPost 24h.. W przypadku wyboru przez Państwa formy płatności, jaką jest "przedpłata na konto", zamówienie zostanie przekazane do realizacji po odnotowaniu wpłaty przez nasz system.
Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
Realizujemy wysyłkę także poza granice Polski. Usługę świadczy firma DPD i taka dostawa jest możliwa dla zamówień złożonych z formą płatności – przedpłata na konto. Lista krajów, do których wysyłka zagraniczna jest możliwa wraz z cennikiem dostawy jest dostępna w zakładce: "koszty dostawy". Gwarantowany czas doręczenia przesyłki w krajach Unii Europejskiej wynosi maksymalnie 7 dni roboczych. Dla przesyłek wysyłanych poza granice Unii Europejskiej oraz do krajów Skandynawskich gwarantowany czas doręczenia wynosi maksymalnie 14 dni roboczych.
PŁATNOŚCI
Na jakie konto mam dokonać płatności za zamówienie?
W przypadku wyboru sposobu płatności, jakim jest przedpłata na konto, informacja o numerze konta, na które powinna zostać przelana należność za zrealizowane zamówienie, zostanie do Państwa automatycznie wysłana po zaakceptowaniu zamówienia. W tytule płatności prosimy nie zapomnieć o wpisaniu numeru zamówienia, za które płatność jest regulowana.
W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?
Dynamiczna.pl proponuje trzy wygodne formy opłaty za złożone zamówienie: 1. Płatność za pobraniem - przy odbiorze paczki; 2. Przedpłata na konto - dokonana po złożeniu zamówienia; 3. Płatność poprzez system PayU (dawniej platnosci.pl) – dokonana w trakcie składania zamówienia;
MOJE KONTO
Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji?
Edycji danych osobowych, podanych podczas rejestracji, mogą Państwo dokonać w dowolnym momencie. Po zalogowaniu się wystarczy przejść do zakładki "Moje konto”. Na stronie zostanie wyświetlone Państwa dane osobowe, a także linki umożliwiające edycję tych danych, jak i zmianę hasła oraz e-maila. Proszę kliknąć „Edytuj dane”, wprowadzić nowe dane i zatwierdzić przyciskiem "Wyślij". Proszę pamiętać, że Państwa dane są przez nas chronione i nie są udostępniane osobom trzecim. Służą nam jedynie w celu realizacji złożonego zamówienia.
Jestem zarejestrowanym klientem sklepu. Dlaczego nie mogę się zalogować?
Istnieją dwie możliwości, z powodu których nie mogą się Państwo zalogować: 1. Hasło bądź login są błędne - prosimy o dokładne sprawdzenie wpisywanego loginu lub hasła. Ważna jest wielkość liter użytych przy rejestracji. 2. Zapomniałem hasło - jeżeli nie pamiętają Państwo swojego hasła, prosimy o skorzystanie z opcji „Zapomniałem hasła”, która znajduje się w okienku logowania. Wystarczy wpisać adres mailowy, za pomocą którego zarejestrowali się Państwo w naszym sklepie, a email z hasłem zostanie wysłany na podany adres. UWAGA! W przypadku, gdy pomimo skorzystania z opcji „Zapomniałem hasła”, nadal nie otrzymali Państwo od nas przypomnienia z hasłem, prosimy o sprawdzenie folderu spam, w którym być może to przypomnienie się znajduje. Jeżeli żadne z powyższych rozwiązań nie okazało się skutecznym, prosimy o skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem Tel. (+48 85) 740 62 86 (Opłaty wg stawek operatora).